Supersnelle en betrouwbare verbindingen met glasvezel van Brightfiber

Waarom glasvezel?

Praktisch ongelimiteerd, supersnel en toekomstvast dataverkeer, bij symmetrische up- en downloadsnelheden en een ongekende uptime. Dat is de upgrade die uw bedrijf maakt met glasvezel.

Natuurlijk: glasvezel blijft iets duurder dan de traditionele, koper- of kabelaansluitingen met al hun beperkingen. Maar met Brightfiber maakt u uw business case voor die upgrade wél sluitend: naast alle operationele voordelen is het financieel en technisch haalbaar en administratief eenvoudig – dus ook voor het midden- en kleinbedrijf.

  • Brightfiber abonnementen
    De abonnementsvormen van Brightfiber zijn eenvoudig en overzichtelijk. U betaalt een vast bedrag per maand bij een abonnement met een looptijd van 3 jaar of 5 jaar. Deze abonnementsprijzen gelden voor 100 Mbit bandbreedte, waarbij die bandbreedte exclusief aan u is toegewezen.  

  • Waarom just geen all-in-one?
    Brightfiber treedt op als onafhankelijk netbeheerder voor uw datatransport. De abonnementskosten bestaan dan ook uitsluitend uit transportkosten. De diensten die u wilt gebruiken (internet, telefonie, clouddiensten) koopt u zelf eenvoudig in. Bij elkaar opgeteld is dat stukken goedkoper dat de prijzen die u neerlegt voor ‘all-in-one’ abonnementen met gebruik van dezelfde bandbreedte van andere glasvezelaanbieders.

  • Aansluitkosten
    Het aansluiten van bedrijventerreinen of groepen bedrijven is altijd maatwerk. Onze accountmanagers of het management van uw bedrijventerrein zullen u tijdig en duidelijk vertellen welke aansluitkosten in uw geval gelden en hoe deze zijn opgebouwd.  

Waarom nu al glasvezel?

Hoe kan ik besparen op telefonie- en ICT kosten?

Zijn Brightfiber verbindingen echt sneller?

Wat betekent de uitspraak 'klaar voor de toekomst'?

Kan ik zelf mijn aanbieders voor telecom, internet of datawarehousing kiezen?

Contactgegevens

Brightfiber
Ir. D.S. Tuijnmanweg 4
4131 PN Vianen

Postadres:
Postbus 176
4131 ED Vianen